ქართულის გაკვეთილის განმავიტარებელი შეფასების რუბრიკა

კრიტერიუმები
მაღალი
საშუალო
დაბალი
ამოიცნოს ტექსტში არსებული პერსონაჟები და იმსჯელოს მათ ირგვლივ.
ყოველთვის ამოიცნობს პერსონაჟებს ტექსტიდან, ასახელებს მათ და მსჯელობს მათ ირგვლივ.
მეტ-ნაკლებად ცნობს პერსონაჟებს ტექსტიდან, უჭირს მათი დასახელება და მსჯელობა მათ ირგვლივ.
ვერ ცნობს პერსონაჟებს ტექსტიდან, ვერ ასახელებს მათ და არ შეუძლია მსჯელობა მათ  ირგვლივ
გამოხატოს დამოკიდებულება გარე სამყაროს მიმართ.
ყოველთვის სწორად გამოხატავს დამოკიდებულებას გარე სამყაროს მიმართ.
მეტ-ნაკლებად გამოხატავს დამოკიდებულებას გარე სამყაროს მიმართ და უჭირს საუბარი მის ირგვლივ.
უჭირს დამოკიდებულების გამოხატვა გარე სამყაროს მიმართ და საუბარი მის ირგვლივ.
დაამყაროს საგანთშორის კავშირი ნასწავლ და ნაცნობ თემებზე.
ყოველთვის ამყარებს საგანთშორის კავშირებს ნასწავლ და ნაცნობ თემებზე.
მეტ-ნაკლებად ამყარებს საგნათშორის კავშირებს ნასწავლ და ნაცნობ თემებზე.
უჭირს საგანთშორის კავშირის დამყარება უკვე ნასწავლ და ნაცნობ თემებზე.
 

Comments

Popular posts from this blog

ინტეგრირებული გაკვეთილის გეგმა.(რეფლექსია)

მათემატიკის გაკვეთილის გეგმა. (პირველი კლასი)

ლექსები ანბანზე