მათემატიკის გაკვეთილის გეგმა. (პირველი კლასი)


გაკვეთილის გეგმა
საგანი: მათემატიკა
თემა: შეკრება ათეულის გავლით.
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლემ შეძლოს რიცხვების 7+6 შეკრება, მეორე შესაკრებს დაშლის ორ შესაკრებად,   პირველ შესაკრებს( 7-ს)  შეავსებს  10-მდე მეორე შესაკრებიდან  და დარჩენილი რიცხვს (მეორე შესაკრებიდან) მიუმატებს ათეულს.
წინარე ცოდნა: მოსწავლემ იცის ერთნიშნა რიცხვების შეკრება-გამოკლება, რიცხვის დაშლა შემადგენელ ნაწილებად.
ე.ს.გ-სთან კავშირი:
მოქმედებები რიცხვებზე და რიცხვითი თანაფარდობები
მათ.დაწყ.(I).2
მოსწავლემ უნდა შეძლოს ძირითადი არითმეტიკული ოპერაციების შესრულება რიცხვებზე.
რაოდენობათა შეფასება და მიახლოება
მათ.დაწყ.(I).3
მოსწავლემ უნდა შეძლოს ნატურალურ რიცხვებზე მოქმედების შედეგის მიახლოებით შეფასება და რიცხვების დამრგვალება.

N
აქტივობის აღწერა
მეთოდი/
მეთოდები
კლასისი
ორგანიზების ფორმები
სასწავლო რესურსი
დრო
თითოეული აქტივობის ბოლოს მისაღწევი შედეგი.
1
ვესალმები კლასს.
ვაგვარებ საურგანიზაციო საკითხებს.
ვაცნობ გაკვეთილის თემას.
ვაცნობ შეფასების რუბრიკებს.

ვერბარული ახსნა
საერთო საკლასო
ჟურნალი, შეფასების რუბრიკები
2წთ
მოსწავლეებმა  გაიგეს გაკვეთილის მიზნისა და შეფასების კრიტერიუმების მნიშვნელობა.
2
წინარე ცოდნის გააქტიურების მიზნით მოსწავლეებს გავახსენებ რიცხვი 10-ის შემადგენლობას, შემდეგ მოსწავლეებს დავურიგებ wordi-ის ფაილში წინასწარ გამზადებულ კოგნიტურ სქემას, რომლშიც თვითონ მოვახდინენ  რიცხვი  10-ის დაშლის ყველა ვარიანტს.
ვერბალური ახსნა
საერთო საკლასო
კოგნიტური ტესტები, ვორდის ფაილში დამზადებული
5წთ
მოსწავლეები გაიხსენეს რიცხვი 10-ის შემადგენლობას.
3
შეკრება ათეულის წარმოქმნით, როგორ შევკრიბოთ 7+6.   ჯერ 7 უნდა შევავსოთ 10-მდე მეორე შესაკრებიდან.  მოსწავლეები სინჯვის ხერხით მივიყვანო სასურველ შედეგამდე. მიღებულ შედეგს დაუმატებენ მეორე შესაკრებიდან დარჩენილ რიცხვს.
მინი ლექცია
საერთო საკლასო
დაფა, ცარცი
10 წთ
მოსწავლეები გაიგებენ როგორ მოახდინონ პირველი შესაკრების შევსება 10-მდე და მასზე დარჩენილი რიცხვის დამატება.
4
შემდეგ მოსწავლეებს ვაჩვენებ ხანის აკადემიიდან ვიდეო მასალას, როგორ ხდება შეკრება ათეულის წარმოქმნით.
ვიზუალური ჩვენება
საერთო საკლასო
კომპიუტერი, პროექტორი
3წთ
მოსწავლეები თვალსაჩინოდ დაინახავენ ათეულის შევსებას  და მასზე დარჩენილი რიცხვის მიმატებას.
5
შემდეგ მოსწავლეებს პრაქტიკულად ვავარჯიშებ,  ათეულის წარმოქმნით შეკრებაზე, სახელმძღვანელოში მოცემულ  სხვადასხვა სავარჯიშოებზე.
პრაქტიკული მუშაობა
ინდივიდუალური.
სახელმძღვანელო და საწერი რვეული.
8წთ
მოსწავლეები გაიწაფენ  ათეულის წარმოქმნით შეკრებაზე.
6
გაკვეთილის შეჯამება მოვახდენ ელქტრონული ტესტით, რომელიც განთავსებულია  https://docs.google.com/forms/d/1OLOva9jAuUilbR0mz9r-KyU7XMFkLVZA9PNewN210ZI/editლინკზე.
ვერბალური ახსნა.
საერთო საკლასო
კომპიუტერი, ინტერნეტი.
5წთ
მოსწავლეებმა შეძლეს  ნასწავლი მასალის შეჯამება ელექტრონული რესურსის საშუალებით.
7
შეფასება და საშინაო დავალების მიცემა.
ვერბალური ახსნა.
საერთო საკლასო
შეფასების რუბრიკა და სახელმძღვანელო.
2წთ
მოსწავლეები გაეცვნენ საშინაო დავალებას და მიიღეს მასწავლებლისგან.


Comments

Popular posts from this blog

ინტეგრირებული გაკვეთილის გეგმა.(რეფლექსია)

მეოთხე კლასის სადამრიგებლო პროგრამა