მათემატიკის გაკვეთილის გეგმა. (პირველი კლასი)
გაკვეთილის გეგმა
საგანი: მათემატიკა
თემა: შეკრება ათეულის გავლით.
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლემ შეძლოს რიცხვების 7+6 შეკრება,
მეორე შესაკრებს დაშლის
ორ შესაკრებად, პირველ შესაკრებს(
7-ს) შეავსებს 10-მდე მეორე შესაკრებიდან და დარჩენილი რიცხვს (მეორე შესაკრებიდან) მიუმატებს
ათეულს.
წინარე ცოდნა: მოსწავლემ იცის ერთნიშნა რიცხვების შეკრება-გამოკლება,
რიცხვის დაშლა შემადგენელ ნაწილებად.
ე.ს.გ-სთან კავშირი:
მოქმედებები
რიცხვებზე და რიცხვითი თანაფარდობები
|
მათ.დაწყ.(I).2
|
მოსწავლემ უნდა შეძლოს ძირითადი არითმეტიკული ოპერაციების
შესრულება რიცხვებზე.
|
რაოდენობათა
შეფასება და მიახლოება
|
მათ.დაწყ.(I).3
|
მოსწავლემ უნდა შეძლოს
ნატურალურ რიცხვებზე მოქმედების შედეგის მიახლოებით
შეფასება და რიცხვების დამრგვალება.
|
N
|
აქტივობის აღწერა
|
მეთოდი/
მეთოდები
|
კლასისი
ორგანიზების ფორმები
|
სასწავლო რესურსი
|
დრო
|
თითოეული აქტივობის ბოლოს მისაღწევი
შედეგი.
|
1
|
ვესალმები კლასს.
ვაგვარებ საურგანიზაციო
საკითხებს.
ვაცნობ გაკვეთილის
თემას.
ვაცნობ
შეფასების რუბრიკებს.
|
ვერბარული
ახსნა
|
საერთო
საკლასო
|
ჟურნალი,
შეფასების რუბრიკები
|
2წთ
|
მოსწავლეებმა
გაიგეს გაკვეთილის მიზნისა და შეფასების
კრიტერიუმების მნიშვნელობა.
|
2
|
წინარე
ცოდნის გააქტიურების მიზნით მოსწავლეებს გავახსენებ რიცხვი 10-ის შემადგენლობას,
შემდეგ მოსწავლეებს დავურიგებ wordi-ის ფაილში წინასწარ გამზადებულ კოგნიტურ სქემას, რომლშიც
თვითონ მოვახდინენ რიცხვი 10-ის დაშლის ყველა ვარიანტს.
|
ვერბალური
ახსნა
|
საერთო
საკლასო
|
კოგნიტური ტესტები, ვორდის ფაილში დამზადებული
|
5წთ
|
მოსწავლეები
გაიხსენეს რიცხვი 10-ის შემადგენლობას.
|
3
|
შეკრება
ათეულის წარმოქმნით, როგორ შევკრიბოთ 7+6.
ჯერ 7 უნდა შევავსოთ 10-მდე მეორე შესაკრებიდან. მოსწავლეები სინჯვის ხერხით მივიყვანო სასურველ
შედეგამდე. მიღებულ შედეგს დაუმატებენ მეორე შესაკრებიდან დარჩენილ რიცხვს.
|
მინი
ლექცია
|
საერთო
საკლასო
|
დაფა,
ცარცი
|
10
წთ
|
მოსწავლეები
გაიგებენ როგორ მოახდინონ პირველი შესაკრების შევსება 10-მდე და მასზე დარჩენილი
რიცხვის დამატება.
|
4
|
შემდეგ
მოსწავლეებს ვაჩვენებ ხანის აკადემიიდან ვიდეო მასალას, როგორ ხდება შეკრება ათეულის
წარმოქმნით.
|
ვიზუალური
ჩვენება
|
საერთო
საკლასო
|
კომპიუტერი,
პროექტორი
|
3წთ
|
მოსწავლეები თვალსაჩინოდ დაინახავენ ათეულის
შევსებას და მასზე დარჩენილი რიცხვის მიმატებას.
|
5
|
შემდეგ
მოსწავლეებს პრაქტიკულად ვავარჯიშებ, ათეულის
წარმოქმნით შეკრებაზე, სახელმძღვანელოში მოცემულ სხვადასხვა სავარჯიშოებზე.
|
პრაქტიკული
მუშაობა
|
ინდივიდუალური.
|
სახელმძღვანელო
და საწერი რვეული.
|
8წთ
|
მოსწავლეები
გაიწაფენ ათეულის წარმოქმნით შეკრებაზე.
|
6
|
გაკვეთილის
შეჯამება მოვახდენ ელქტრონული ტესტით, რომელიც განთავსებულია https://docs.google.com/forms/d/1OLOva9jAuUilbR0mz9r-KyU7XMFkLVZA9PNewN210ZI/editლინკზე.
|
ვერბალური
ახსნა.
|
საერთო
საკლასო
|
კომპიუტერი,
ინტერნეტი.
|
5წთ
|
მოსწავლეებმა
შეძლეს ნასწავლი მასალის შეჯამება ელექტრონული
რესურსის საშუალებით.
|
7
|
შეფასება
და საშინაო დავალების მიცემა.
|
ვერბალური
ახსნა.
|
საერთო
საკლასო
|
შეფასების
რუბრიკა და სახელმძღვანელო.
|
2წთ
|
მოსწავლეები
გაეცვნენ საშინაო დავალებას და მიიღეს მასწავლებლისგან.
|
Comments
Post a Comment