|
საწრეო მუშაობის
პროგრამა |
|
საწრეო მუშაობის პროფილი |
ქართული ლიტერატურა |
|
საფეხური |
დაწყებითი |
|
კლასი |
მეოთხე |
|
მოსწავლეთა რაოდენობა |
13 |
|
წრის დასახელება |
,,ცხოვრება
ნაკლები შეცდომებით'' |
|
წრის დახასიათება |
მეორე
სვირის #2 საჯარო სკოლაში 2018 წლის
მეორე სემესტრში დაიწყება
საწრეო მუშაობა ქართულ ლიტერატურაში,რომელიც ჩატარდება დაწყებით კლასში. . წრეს
უხელმძღვანელებს დაწყებითი კლასის მასწავლებელი --ელენე წაქაძე. საწრეო მუშაობა ჩატარდება სასწავლო პროცესის
დასრულების შემდეგ. მონაწილეეობას
მიიღებენ დაწყებითი კლასის მე-4 კლასის მოსწავლეები. ამ საკითხზე განაცხადი
გაკეთებულია სკოლის ვებ-გვერდზე . საწრეო მუშაობასთან დაკავშირებით ინფორმაცია
აქვთ მოსწავლეთა მშობლებს.მშობლებმა კმაყოფილება გამოთქვეს ამ გაწაყვეტილებასთან დაკავშირებით. მათი შვილები სიამოვნებით მიიღებენ
მონაწილეობას ქართული ლიტერატრის საწრეო მუშაობაში. |
|
საწრეო მუშაობის
მიზანი |
საწრეო
მუშაობის მიზანია მოსწავლეებმა გაიგონ, გაიაზრონ იგავ-არაკების
მნიშვნელობა, იგავ -არაკები არის
დამრიგებლობითი ხასიათის ნაწარმოებები, თუ მოსწავლეები კარგად გაიზარებენ მასში
მოთხრობილ ამბებს, ცხოვრება ნაკლები
შეცდომებით ჩაივლის. |
|
თემების
ჩამონათვალი. |
საწრეო
მუშაობის ხანგრძლივობა |
მიზანი |
რესურსი |
შეხვედრების
განრიგი |
|
მთიელი და კაკლის
ხე |
1
სთ |
მოსწავლეებს
უნდა ვასწავლოთ, რომ უმიზნო სურვილები არაფრის მომცემია.არ უნდა შეეჩვიონ ფუჭი
აზრებით ცხოვრებას, რომელიც აუცილებლად მარცხით დამთავრდება. |
იგავ-არაკების
კრებული, მოსწავლეთა რვეულები, კალმები, დაფა, ცარცი, თაბახის რურცლები, ფერადი
ფანქრები. |
8.02.2018წ |
|
უგუნური
მოცურავე, |
1
სთ |
ამ
იგავ-არაკის სწავლების მიზანია, მოსწავლე მიხვდეს, რომ შრომის გარეშე ვერაფერს
მიაღწევს, რომ ,,სარწმუნოება თვიონიერ საქმისა მკვდარია". ღმერთი ჩვენგან
საქმეებს მოითხოვს. |
იგავ-არაკების
კრებული, მოსწავლეთა რვეულები, კალმები, დაფა, ცარცი, თაბახის რურცლები, ფერადი
ფანქრები. |
15.02.2018წ |
|
მწყერი და ღამურა |
1
სთ |
მოსწავლეებმა
უნდა შეძლონ იმის გათვიცნობიერება, რომ სანამ რაიმეს ჩაიდენენ, წინასწარ კარგად
დაფიქრდნენ, თორემ შეიძლება ისეთი შეცდომა დაუშვან, რომ ვეღარ გამოსწორდეს, მერე
დაფიქრებას აზრი აღარ აქვს. |
იგავ-არაკების
კრებული, მოსწავლეთა რვეულები, კალმები, დაფა, ცარცი, თაბახის რურცლები, ფერადი
ფანქრები. |
22.02.2018წ |
|
მეფე და მჭედელი |
1
სთ |
მოსწავლემ
უნდა შეძლოს იმის გაგება, რომ ყველაფერი
რაც ბრწყინავს, ოქრო არ არის, და პირიქით, ამიტომ ყველაფერს გულდასმით
მოსმენა და შემოწმება სჭირდება. |
იგავ-არაკების
კრებული, მოსწავლეთა რვეულები, კალმები, დაფა, ცარცი, თაბახის რურცლები, ფერადი
ფანქრები. |
1.03.2018წ |
|
თხა და მელა |
1
სთ |
მოსწავლეებმა
უნდა შეძლონ იმის გათვიცნობიერება, რომ სიხარბემ არ უნდა დაგაბრმავოს, თორემ
ყველაფერი შეიძლება დაკარგო. |
იგავ-არაკების
კრებული, მოსწავლეთა რვეულები, კალმები, დაფა, ცარცი, თაბახის რურცლები, ფერადი
ფანქრები. |
1.03.2018წ |
|
აქლემი და ვირი |
1
სთ |
მოსწავლეებმა
უნდა შეძლონ იმის გათვიცნობიერება, რომ
სანამ რაიმეს მოიმოქმედებენ კარგად
დაფიქრდნენ, ასჯერ გაზომონ, ერთხელ
გაჭერან. |
იგავ-არაკების
კრებული, მოსწავლეთა რვეულები, კალმები, დაფა, ცარცი, თაბახის რურცლები, ფერადი
ფანქრები. |
15.03.2018წ |
|
ორი ძმა |
1
სთ |
ამ
იგავ-არაკის სწავლების მიზანია მოსწავლეებმა ისწავლონ სიყვარული.აღუძრას მათ
დახმარების სურვილი, დახმარება არამარტო მატერიალურად არამედ სიტყვითაც. |
იგავ-არაკების
კრებული, მოსწავლეთა რვეულები, კალმები, დაფა, ცარცი, თაბახის რურცლები, ფერადი
ფანქრები. |
22.03.2018წ |
|
უტკბესი და
უწარესი, ენით დაკოდილი |
1
სთ |
მოსწავლეები
უნდა ჩაუფიქრდნენ სიტყვის მნიშვნელობას. გაისიგრძეგანონ რა შეუძლია სიტყვას.არ
არსებებობს უფრო დიდი ძალა სამყაროში, ვიდრე სიტყვაა. უნდა ისწავლონ სიტყვის
მოთვინიერება. შესაძლებელია საყვედურიც კი ითქვას სიტყვებით , მეორე ადამიანს
გული არ ვატკინოთ. |
იგავ-არაკების
კრებული, მოსწავლეთა რვეულები, კალმები, დაფა, ცარცი, თაბახის რურცლები, ფერადი
ფანქრები. |
29.03.2018წ |
|
მეფე და მხატვარი |
1
სთ |
მოსწავლეები
უნდა დავარწმუნოთ, რომ არ არსებობს სიტუაცია, გამოსავალი რომ არ ჰქონდეს,
ადამიანმა უნდა მიაგნოს გამოსწორების
გზას, ამისთვის კი მას ცოდნა სჭირდება. |
იგავ-არაკების
კრებული, მოსწავლეთა რვეულები, კალმები, დაფა, ცარცი, თაბახის რურცლები, ფერადი
ფანქრები. |
12.04.2018წ |
|
იხვი და მყვარი |
5.04.2018წ |
მოსწავლეებს
დავანახებ ორ პოზიციას. ერთი--ისეთი ტიპიოს ადამიანები, რომლებიც სამკვიდროს არ
ტოვებენ და აქ სიკვდილი ურჩევნიათ, სხვაგან სიმდიდრეში ცხოვრებას; მეორე -- ვინც
სამკვიდროში გაჭირვებულ ცხოვრებას ტოვებს და მიდის სხვაგან, სადაც უკეთესი
ცხოვრებაა. ჩემი მიზანია არჩევანი თვითონ გააკეთონ. |
იგავ-არაკების
კრებული, მოსწავლეთა რვეულები, კალმები, დაფა, ცარცი, თაბახის რურცლები, ფერადი
ფანქრები. |
19.04.2018წ |
|
კატის გაზრდილი
ლომი |
1
სთ |
მოსწავლეებს
უნდა ვასწავლოთ სიფრთხილე. ძალიან კარგია ნდობა, მაგრამ ,, სიფრთხილეს თავი არ
სტკივაო" ამბობს ქართული ანდაზა. თავის გადასარჩენად შეიძლება რაიმეს
მოფიქრება, თუ ცოდნა გვექნება. |
იგავ-არაკების
კრებული, მოსწავლეთა რვეულები, კალმები, დაფა, ცარცი, თაბახის რურცლები, ფერადი
ფანქრები. |
26.04.2018წ |
|
დათვი და
მონადირენი |
1
სთ |
მოსწავლეები
უნდა შეეჩვიონ, რომ თავიდანვე ისეთი მეგობარი შეიძინონ, რომელიც ცხოვრებაში
არანაირ გაჭირვებაში არ მიატოვებენ და მათ გაჭირვებას ყოველთვის გულთან
მიიტანენ. |
იგავ-არაკების
კრებული, მოსწავლეთა რვეულები, კალმები, დაფა, ცარცი, თაბახის რურცლები, ფერადი
ფანქრები. |
3.05.2018წ |
|
კოღო და ლომი |
1
სთ |
ამ
იგავ-არაკის მიზანია ადამიანმა ზუსტად განსაზღვროს სხვების შესაძლებლობები. საკუთარ თავზე დიდი წარმოდგენა არ უნდა
ჰქონდეს. |
იგავ-არაკების
კრებული, მოსწავლეთა რვეულები, კალმები, დაფა, ცარცი, თაბახის რურცლები, ფერადი
ფანქრები. |
10.05.2018წ |
|
მეფე და მებაღე |
1
სთ |
მოსწავლემ
უნდა შეძლოს იმის გათვიცნობიერება, რომ რაც თვითონ არ სურს, მას სხვას ნუ
უსურვებს, უსამართლობა არასდროს არავის არ შერჩენია და არც შერჩება. |
იგავ-არაკების
კრებული, მოსწავლეთა რვეულები, კალმები, დაფა, ცარცი, თაბახის რურცლები, ფერადი
ფანქრები. |
17.05.2018წ |
|
ჩხუბი ადამიანის
სხეული ნაწილების |
1
სთ |
მოსწავლეებმა
უნდა შეძლონ იმის გაგება, რომ უმიზნოდ ამ ქვეყანაზე არაფერი არ გაჩენილა და არც
ხდება, ყველაფერს თავის როლი აკისრია, რაც უფალმა გააჩინა, ყველაფერი ისე უნდა
მივიღოთ როგორც არის. |
იგავ-არაკების
კრებული, მოსწავლეთა რვეულები, კალმები, დაფა, ცარცი, თაბახის რურცლები, ფერადი
ფანქრები. |
24.05.2018წ |
|
ფარშავანგი |
1
სთ |
მოსწავლეებმა
უნდა გაათვიცნობიერონ, რომ ადამიანი ისეთი მიიღონ, როგორიც არის, ეს გაუადვილებს
მათ ცხოვრებას. |
იგავ-არაკების
კრებული, მოსწავლეთა რვეულები, კალმები, დაფა, ცარცი, თაბახის რურცლები, ფერადი
ფანქრები. |
30.05.2018წ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Comments
Post a Comment